Thursday, March 8, 2007

pertama kalinya aku di sini





Buat pertama kalinya aku di sini sambil belajar IT sambil-sambil tu jugaklah wat blog nie.Semestinya tak tahu nak tulis apa dalam nie maklumla bukan jenis orang yang pandai dalam bidang penulisan.well tunjuk ajar teman-teman amat daku alu-alukan untuk mengajar diriku dalam bidang penulisan kat dalam blog nie.

Sememangnya aku kagum dengan blog-blog yang ada dalam dunia tanpa sempadan nie dan kiranya respek tu semestinya sebab semuanya mampu menghidupkan blog hingga menampakkan blognyer tak mati (tak update) semacam blogdrive yang aku bina sewaktu ketika dahulu.Tak diupdate terus..mood ku memang takder lansung nak update tak tahu kenapa tapi hari nie ntah tiba2 jer tergerak hati dok fikir2kan amat ruginya kalau diri membiarkan ilmu IT nie hilang begitu saja so atas sebab tu aku nak usahakan jugak agar blog nie hidup dengan baiknye..Semuanya memerlukan semangat dan galakan daripada kawan-kawanku yang ingin membantu diriku menghidupkan blog ini.

Tunjuk ajar dari teman-teman amat aku alu-alukan dan kuucapkan berbanyak terima kasih atas segalanya.Biarlah Allah membalas atas pertolongan yang telah dicurahkan.. sekian..

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online