Monday, April 23, 2007

kiriman


Hari nie sambil dok ciku cat ciku cat ngan sorang kawanku kat malaysia tetiba dia send satu kiriman boleh membuatkan meleleh air liurku huhuhuhuhu..walaupun hanya satu kiriman berbentuk gambar tapi dalam diri nie wahahahaha teliur gile.. ape tidaknyer Roti Jala ....dah lama tak makannyer.. Dulu kalau kat umah selalu ku belikan tak pun ade sepupu yang watkan .

napela dia send gambar tu... tak kesiankan aku kat perantauan nie ker.. dah laa time2 nie perut lapar huhuhuhu.. kempunan siut... waaaaa... nak makan rasanya.. kat sini nak cari kat mana yer.. rasa-rasanya takder orang jual roti jala kat sini ..waahahahaha... sungguh kejam kawanku nieh..ape motif dia yer.. ape tujuan dia wat cam nie..kenapa.. kenapa..kenapa...arghhh terliurnyer...kalau kawan-kawanku tengok gambar nieh rasanya sama ler perasaan dia ngan aku huhuhuhu..

Teringat aku pada satu citer Doraemon dalam satu siri... dia gunakan satu alat lalu dipancarkan kat kertas terus lukisan kat kertas tu jadi real.. kat mana nak cari alat tu..emmm.. eehh tu citer jer apelaaa aku nieh...

apa pun tank kyu pada kawanku kerana berjaya membuat aku kempunan nak makan roti jala..waaaaa..jahat tul ...

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online