Thursday, May 31, 2007

Study Adobe Photoshop

Rebutlah peluang yang ada kerana peluang yang keemasan hanya datang sekali.Semua kat bawah nie adalah ku copy dari contoh proses menggunakan adobe photoshop.Banyak lagi contoh2nya.
sebelum
selepas

sebelum
selepas


tulisan di cawan

SEMUA CONTOH DI ATAS SEBAGAI SEMANGAT

Ntahlah semalam ku terjumpa satu website yang cukup menarik.Dah lama mencari akhirnya ku temui.Jodoh pertemuan semestinya tak dapat nak dielakkan.Sememangnya tidak rugi dok mencari benda2 yang baik dalam alam maya ini cuma yang rugi kalau cari yang tak bape elok.Sedap mata memandang berat dosa memikul.

Sambil dok baca2 entry pasal komputer terjumpa satu artikel yang cukup menarik perhatianku.Apa tak nya dah lama mencari lebih -lebih artikel pasal nak editing gambar. memang susah nak temui.Kebanyakan kalau kat malaysia kena belajar masuk kursus komputer ataupun kursus perkara2 yang berkaitan dengan komputer. Selama diri ini mengadap komputer, terlalu banyak yang dapat ketahui. bermula dari yang tak reti pasal komputer sehingga sekarang ( bukan nak bangga diri) dah boleh memasang dan membaiki komputer sendiri tanpa pertolongan. semuanya kerana banyak membaca jugak pertanyaan melalui forum2 yang ku harungi.Begitu juga pengalaman menolong teman2 sedikit sebanyak menolong diri ini meningkatkan pengetahuan pasal komputer.

Hari nie sebagai kongsian bersama diri ini ingin berkongsi maklumat pasal cara-cara nak editing gambar menggunakan software adobe photoshop CS2 atau CS3.

Ader sikit sebanyak tutorial yang diajarkan kat website nieh.sila lah pada mereka yang ingin belajar editing gambar tanpa belajar kat mana pusat kursus komputer..anda akan dapat satu ilmu yang amat bernilai sekali tanpa mengeluarkan kewangan yang banyak.

Silalah ke WEBSITE NIE ..insyaAllah tak akan menyesal...

Rujukan:http://zulkiplyharun.com/php/index.php

2 Comments:

aria ayumi said...

rajin shin blaja design gune photoshop... diya penah try skali je... tu pun men bantai je mane yg tahu... tp, best gak ah... :)

*pu_jie* said...

ayumi> kekadang jer guna pun..nie pun tak pandai gak tapi cuba2 jerla..shin guna yang versi CS3 huhuhuhu...ape pun tutorial tu memang banyak membantu

blogger templates | Make Money Online